Palvelut

Tarjoamme henkilökohtaista ja toiminnan mukaiseen hinnoitteluun perustuvaa tilitoimistopalvelua kaikenkokoisille yrityksille ja yhteisöille. Omaamme monipuoliset taidot ymmärtää eri asiakkaiden taloushallinnolliset tarpeet. Ota yhteyttä ja keskustellaan yrityksesi tarpeista tarkemmin!

Lakisääteiset palvelut

Taloushallinnon peruspalvelut sisältävät kirjanpidon, alv-kausiveroilmoituksen, tilinpäätöksen ja veroilmoituksen laadinnan.

Palkkahallinnon lakisääteiset palvelut sisältävät palkanlaskennan, työnantajasuoritusten kausiveroilmoituksen sekä vuosi-ilmoitukset Verohallintoon, Työttömyysvakuutusrahastoon ja vakuutusyhtiöille.

Asiantuntijapalvelut

Taloushallinnon peruspalveluiden lisäksi teemme kustannuspaikka- ja projektiseurantaa, budjetointia, raporttien räätälöintiä ja tilinpäätös- ja verosuunnittelua sekä huolehdimme maksuliikenteestä. Hallitsemme myös arvonlisäverotuksen erityiskysymykset.

Palkkahallinnon asiantuntijapalvelut käsittävät työsopimusten laadinnan tai avustamisen niiden laadinnassa, lakisääteisten vakuutusten ottamisen, työehtosopimusten tulkinnan, palkkahallinnon erityistilanteiden, kuten irtisanomisten ja lomautusten selvittämisen, yhteydenpidon ja hakemusten laadinnan Kelaan ja vakuutusyhtiöille sekä palkkatukiasioiden hoidon.

Verokonsultointiin liittyen hoidamme muun muassa ennakkoratkaisu- ja poikkeuslupahakemukset, oikaisuvaatimukset ja verovalitukset sekä yrittäjän henkilökohtaiset veroasiat.

Laadimme mielellämme myös kauppakirjoja, sopimuksia ja pöytäkirjoja sekä hoidamme kaupparekisterin muutosasiat.

Hoidamme yritysten perustamiset ja yritysmuodon muutokset hallinnointeineen. Konsultoimme yrityskauppa-asioissa, tarvittaessa huolehdimme fuusioihin ja jakautumisiin ynnä muihin sellaisiin liittyvästä suunnittelusta ja toteutuksesta. Vaativimpiin tilanteisiin käytössämme on laaja asiantuntijoista muodostuva yhteistyöverkosto.

Sähköinen taloushallinto

Sähköinen taloushallinto yleistyy jatkuvasti ja vaatimukset esimerkiksi verkkolaskujen lähettämiseen kasvavat. Tarjoamme helposti käyttöönotettavan mahdollisuuden taloushallinnon eri osakokonaisuuksien sähköistämiseen Heeros-tuoteperheen avulla.

Ostolaskut ja matkalaskut käsitellään tilitoimiston ja asiakkaan yhteiskäytössä olevassa Heeros Circulassa. Verkkolaskut vastaanotetaan suoraan järjestelmään ja paperilaskut toimitetaan skannauskeskukseen sähköiseen muotoon muunnettaviksi. Näin asiakkaamme pääsevät paperilaskujen käsittelystä kokonaan eroon. Ostolaskujen hyväksymiskierto ja vastuu ostolaskujen maksamisesta on yhteiskäyttöisen järjestelmän ansiosta sovittavissa joustavasti.

Heeros Venda on selainpohjainen palvelu myyntilaskutuksen hoitoon. Myyntilaskut lähetetään suoraan palvelusta joko verkkolaskuina tai tulostuskanavaa hyödyntäen – manuaaliset tulostus, kuoritus ja postitus jäävät tällöin pois. Myyntilaskuille on mahdollista lisätä pdf-tiedostoliite esimerkiksi tarkempia erittelyjä tai asiakasviestintää ajatellen. Viitesuoritukset kirjautuvat päivittäin automaattisesti, jolloin asiakkaalla on koko ajan käytössään ajantasainen tieto myyntisaamisista. Myös maksukehotusten lähettäminen onnistuu suoraan palvelusta. Heeros Vendassa on myös suora aineistosiirto perintätoimistoon, mitä voi tarvittaessa hyödyntää.

Sekä osto- että myyntilaskut liitteineen jäävät sähköiseen Heeros Admina –arkistoon, josta ne on luettavissa mistä ja milloin vain, kunhan on verkkoyhteys käytettävissä. Hoidamme myös raportoinnin keskitetysti Heeros Adminan kautta.